onsdag 16 september 2015

Nere och vänt

I måndags gick jag hem från jobbet med feber och sedan dess har jag legat i soffan. Men idag känner jag mig piggare så imorgon ska jag gå till jobbet. Jag försöker lära mig av misstaget i våras när jag blev sjuk och inte tog det så lugnt som jag borde och inte blev frisk förrän drygt en månad senare. Nu gick jag hem direkt när jag kände mig dålig och jag tror att det var rätt melodi för nu känner jag mig mycket bättre.

Det känns mycket bra för i helgen händer det massa roligheter så då vill jag vara pigg. På fredag ska jag, mamma och Sara ha middag med Carina och Masja. På lördag ska jag och Marcus ställa upp på en fotografering med Kristin som var vår bröllopsfotograf. På kvällen ska jag åka till Uppsala och gå på konsert med Sara och Wictor. Det är Johnny Cash roadshow, en slags hyllningskonsert kan man nog säga. Det ska bli jättespännande!


Inga kommentarer: