tisdag 17 mars 2015

Tillbaka till verkligheten

Då var jag tillbaka på jobbet igen. Det kändes faktiskt riktigt bra igår att få göra något vettigt. Men träningen får vänta ett tag till. Jag vill inget hellre än att köra slut på min kropp på ett tufft pass men jag måste ha lite tålamod. Jag är fortfarande förkyld och har ont i halsen så det är nog bäst att vänta ett tag till. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Även om tränings-abstinensen är stor. 

Något annat som har fått vänta ett par veckor är bröllopsplanerandet men nu kan vi sätta igång igen. Den senaste tidens fokus har legat på ringarna och bröllopsresan. Mina ringar är klara nu men Marcus har inte bestämt sig för sin. Det blir förhoppningsvis klart efter påsk. När det gäller resan håller vi på och kollar på förslag till Maldiverna och Mauritius. Men vi är ganska veliga. Vilket förmodligen beror mycket på att det handlar om lite mer pengar än vi normalt lägger på våra resor och då vill vi verkligen att det ska bli perfekt. Men det här ser väl inte helt fel ut?!





Inga kommentarer: