onsdag 18 mars 2015

Dumlesnittar och poddar

Nu börjar jag sakta men säkert känna att jag kommer tillbaka till mitt vanliga jag igen. Idag var jag tillbaka i bakningens värld. Jag gjorde dumlesnittar efter ett recept från Jennys matblogg. Vi ska få heldagsinformation imorgon på jobbet om ett nytt arbetssätt så jag tänkte att mina kollegor skulle uppskatta en energihöjare till eftermiddagsfikat. 


Jag har inte kunnat träna ännu tyvärr. Jag har fortfarande lite ont i halsen så jag vågar inte träna. Jag har lovat mig själv att låta bli all träning under veckan och sen kanske köra ett lite lugnare pass i helgen för att känna på det. Men promenader går bra så det blir desto fler sådana. Då är det perfekt att ladda mobilen med några poddar att lyssna på. Just nu håller jag på att jobba mig igen Maud Bernhagens (journalist på TV4) podd där hon intervjuar kända idrottare. Idag lyssnade jag på intervjun med Staffan Olsson. 


Förresten, ni har väl inte missat att ni från och med idag kan logga in och se om ni ska få några pengar tillbaka på skatten. 

Inga kommentarer: