söndag 15 mars 2015

Besök i stora staden

Tove fyllde år tidigare i veckan och hade bjudit upp tjejerna till Stockholm i helgen. Jag är så glad att jag lyckades pigga på mig tillräckligt för att hänga med. Tove bjöd på bubbel och italiensk middag innan vi så klart kollade på finalen i melodifestivalen. När de andra tjejerna tog på sig klackarna och dansade ut i natten stannade jag kvar hemma hos Tove och arrangerade sovplatserna. Man måste ju inse sina begränsningar. 

Karin skulle jobba idag så hon åkte hem igår kväll så jag hade kunnat åka med henne tillbaka. Men det var mysigt att sova kvar och äta frukost ihop i morse och njuta av solen på balkongen. Självklart blev det ännu lite mer tjejsnack idag. 

Jag har känt mig lite deppig de senaste dagarna på grund av sjukdomen men det gjorde gott att få umgås med mina härliga tjejer. 




1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag är så glad att du kom. <3

Kram,
T