söndag 11 januari 2015

Bröllopsplaner

I mina sammanfattningar över sista halvåret 2014 nämnde jag inte det allra största - att vi har börjat planera vårt bröllop. Den 1 augusti är det dags ute i Näshulta. Kyrka och festlokal är bokade. Likaså fotograf, make up-artist och frisör. Nästa projekt är inbjudningskorten. Vi tänkte göra dem själva så häromdagen la jag en stor beställning på Panduro. Jag hoppas att grejerna hinner komma innan nästa helg för då kommer Sara hem och då tänkte vi börja pyssla lite med dem.
 
Jag vill inte avslöja allt för mycket om själva bröllopet och festen så jag kanske kommer vara lite hemlighetsfull här i bloggen under våren. Men förberedelserna kommer säkert ta mer och mer tid ju närmare vi kommer så det är nog oundvikligt att det också märks här.
 
I september var vi ute i Näshulta och tittade på kyrkan och omgivningen. Det är verkligen jättefint där ute så jag tror att det kommer att bli jättebra. Festen kommer nämligen också att vara där ute.


1 kommentar:

Anonym sa...

Men va kul :-) Dels att du börjat blogga igen och att ni ska gifta er <3 Kramar Anki (Telia)