söndag 27 april 2014

Somrig helg

Igår började jag dagen med en joggingtur till Vilsta där jag körde några intervaller i backen och sedan sprang jag hem igen.

 
Sen tog jag, Marcus och Camilla med oss Kayla till Leos lekland där vi fick leka av oss lite grann. Jag tror nog att vi vuxna hade minst lika kul som Kayla. Hon var verkligen jättelätt att ha och göra med, snäll och glad hela tiden.




På kvällen tyckte vi att vi var värda några drinkar på balkongen. Vi bjöd över några vänner och njöt av solen och invigde vår grill för i år. Det var otroligt skönt på balkongen. Det var jättevarmt och kändes som högsommar.



Idag har vi hängt på landet och dagen har bestått av läsning, yatzyspel och grillade hamburgare. Även idag har det känts som en riktig sommardag. Per badade till och med även om det inte såg speciellt skönt ut. Femton grader var det tydligen i vattnet.





Inga kommentarer: