fredag 25 april 2014

Njuter av vädret

Jag hade tänkt ge mig ut och springa ikväll men jag blev så trött när jag satt i frisörstolen hos Carina. Därför fick det bli en liten promenad och glass istället. Man får ju lov att passa på nu med tanke på att det ska bli sämre väder redan nästa vecka.

 
Imorgon kommer tjejerna över och då ska vi inviga grillen. Jag har sagt till dem att komma ganska tidigt så att vi kanske kan hänga på balkongen en stund. Jag har satt mig på balkongen och läst varje dag efter jobbet den här veckan och det har verkligen varit hur skönt som helst. Visserligen är det lite trångt på balkongen just nu med tanke på att vi har dubbla soffgrupper står där men det är så härligt att kunna sitta ute att man glömmer såna petitesser ganska snabbt.
 
Men innan vi ska njuta av balkonghäng och rosé ska jag, Marcus och kanske Camilla ta med oss Kayla till Leos lekland. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul att se.

Inga kommentarer: