fredag 4 april 2014

Nya byxor

Jag beställde ett par nya byxor från HM i söndags kväll. De hade nämligen fått in svarta av den varianten som jag har i ett par andra färger och som är mina favoritbyxor. Och svarta byxor kan man aldrig få för många av. Iaf inte när de kostar 149 kr och det dessutom var fri frakt. 


Redan i onsdags damp paketet ner i brevlådan. Men som ni ser är det redan ihoptejpat igen. För första gången fick jag nämligen fel vara levererad. Det låg ett par helt andra byxor i paketet. Jag blev mycket förvånad och trodde så klart först att det var jag som beställt fel. Men efter att ha kontrollet följesedeln flera gånger kunde jag konstatera att de helt enkelt packat ner fel byxor. Så de är redan tillbakaskickade. Jag hoppas nu bara att jag slipper betala frakten för tillbakaskicket och utskicket av rätt vara. 

Inga kommentarer: