tisdag 1 april 2014

Aw och födelsedagsfirande

Sitter just nu på tåget hem från Stockholm. Har varit på kurs i Solna igen. Det känns som att jag har varit där hur mycket som helst de senaste två månaderna men nu ska det iaf inte bli nåt mer förrän i juni. 

När jag ändå bara sitter här tänkte jag passa på att skriva mitt obligatoriska helg-inlägg. Men är ju en typisk svensson så det är ju framförallt på helgerna det händer nåt. 

I fredags var jag på aw med jobbet. Vi var ett stort gäng som gick till Pitchers tillsammans. Där satt vi från halv fem till strax efter tio när vi var några stycken som gick vidare hem till Maja. Det var en riktigt rolig kväll. Det är alltid kul att träffa arbetskamraterna utanför arbetsplatsen. På bilden syns ungefär halva ligan. 


I lördags blev det ännu mer festligheter när Louise fyllde år. Vi började med förförfest hos oss med fotboll innan vi gick på förfest hos Louise. Till sist hamnade vi på Håpes dansgolv som tyvärr inte bjöd på den bästa musiken men det var en kul kväll ändå. 



Inga kommentarer: