torsdag 13 mars 2014

Däckad

Det var definitivt någonting på gång. Förkylningen blev bara värre och värre. Men eftersom helgen redan var planerad fanns det inte direkt tid för så mycket vila. Istället flängde vi runt överallt, bakade, städade och lagade mat. Det blev två väldigt lyckade firanden för Marcus och det var väl tur det. För ända sedan i söndags har jag legat däckad i soffan. Jag har varit jätteförkyld och helt slutkörd. Så fort jag rest på mig för att hämta något har hjärtat slagit så hårt när jag lagt mig igen att det känts som att det har varit på väg ut ur bröstet. Men idag har jag till och med orkat ta en dusch så imorgon får jag allt pallra mig iväg till jobbet.
 
Som ni förstår har det därför inte hänt speciellt mycket under veckan. Jag har inte ens orkat starta upp datorn förrän nu. Till och med mobilen har endast varit sparsamt använd under de senaste dagarna. Men jag kan ju iaf bjuda på några bilder från Marcus födelsedagsfiranden.




Inga kommentarer: