lördag 15 mars 2014

Ett dygn i Uppsala

Igår fick Marcus sin födelsedagspresent. Jag hade bokat ett rum på Clarion hotell Gillet i Uppsala. 



Vi började med att dricka champagne på rummet innan vi gick och badade en liten stund i hotellets pool. Efter att vi gjort oss i ordning gick vi ut och åt en underbar tvårätters middag. Mätta och belåtna gick vi tillbaka till hotellet. Där var det fullt ös i baren så vi tog varsin drink där. Restaurangdelen av hotellet firade ettårsjubileum så det var lite extra festligt i helgen. Vi lyckades även med lite kändisspotting när vi snackade lite med Pernilla Andersson. :)

Imorse kom Sara och Wictor och gjorde oss sällskap vid frukosten. Det var en riktigt grym frukost. En av de bästa jag ätit. Så om ni har vägarna förbi Uppsala kan jag verkligen rekommendera det. 

Sen blev det lite shopping. Framförallt för Marcus och Wictor men även för mig när jag äntligen köpte mina första löparskor. Jag gick till Löplabbet och fick springa på deras löpband och testa ut ett par perfekta. Jag är sjukt nöjd. Det känns som att de är gjutna på mina fötter. Snygga är de också. :)

Inga kommentarer: