torsdag 6 mars 2014

Nåt på gång


Imorse vaknade jag med ont i halsen. Jag hade tänkt köra ett spinningpass vid sju och klockan ringde kvart i sex. Jag kände direkt av halsen men det har jag gjort ofta under vintern och det har nästan alltid gått över efter att jag ätit frukost. Det gjorde det inte den här gången och jag kände mig även lite täppt i näsan. Så jag bestämde mig faktiskt för att strunta i träningen och gå och lägga mig en stund igen. Och det gjorde jag nog rätt i.
 
Jag har känt mig helt okej under dagen men det känns som att någonting är på gång i kroppen som inte riktigt brutit ut ännu. Det hoppas jag att det inte gör heller, än på ett tag iaf. Marcus fyller på lördag så vi ska fira honom både fredag och lördag. Imorgon blir det middag med våra familjer och på lördag blir det fest med kompisarna. Så det är liksom inte läge att bli sjuk nu. Det får jag ta senare.

Inga kommentarer: