tisdag 25 februari 2014

Rolig lördag = seg söndag

I lördags bjöd Camilla in till förfest. Framför allt för att umgås med trevliga människor men även för att fira Karin som fyllde år tidigare i veckan. Det blev en salig blandning av folk som normalt inte brukar umgås och det var jätteroligt. Katarina var till exempel i stan och tog med sig Malin och det var jättelänge sen vi träffade henne så det var väldigt kul. Jag tog med mig Maja och hon passade verkligen in i gänget.


 
Vi avslutade kvällen på Grappas dansgolv. Det känns som att det är lite brist på bra dansställen just nu i stan så vi har hamnat på Grappa tre helger i rad. Men det har iaf varit bra musik.
 
I söndags vaknade jag redan klockan åtta för att kolla på femmilen och det var inte vad min kropp ville. Jag hade otroligt ont i huvudet och kan inte påstå att jag såg speciellt mycket av längdskidåkningen. Jag vaknade lite då och då för att hålla koll på hur det gick men det kändes som att huvudet skulle sprängas så jag somnade ganska snart om igen. Jag såg iaf upplösningen så det får jag vara nöjd med.

Inga kommentarer: