lördag 22 februari 2014

Bra avslutning

Igår var det den sista av avslutningsdagarna på kursen. Det har varit fyra riktigt bra dagar. Det känns som att jag har lärt mig en hel del samtidigt som vi har haft väldigt kul i min arbetsgrupp. Vi avslutade med fika och OS-semifinal.


Vi såg två perioder på projektorn innan jag tog tunnelbanan till T-centralen och tittade på sista perioden i mobilen. Har behövt köpa till mer data i flera omgångar men det har det verkligen varit värt. Bara igår fick jag se både curlingherrarna och Anna Holmlund ta brons och dessutom Tre Kronor ta sig till OS-final.
 
Igår kväll var jag sjukt trött. Var på väg att somna i soffan redan klockan sex. Men sen åt jag lite godis och sockerkicken gjorde att jag lyckades hålla mig vaken genom den andra hockeysemifinalen mellan USA och Kanada. Jag var själv hemma igår kväll för Marcus var ute på landet med Andreas och Per så jag kände att jag kunde gå och lägga mig tidigt. Redan halv elva släckte jag lampan och jag somnade nog direkt. Det var riktigt skönt och tack vare det lyckades jag ta mig till gymmet redan när de öppnade imorse klockan nio.

Inga kommentarer: