fredag 3 januari 2014

2013

Tänkte att jag skulle ge mig på en sammanfattning av år 2013. Jag tycker att det har varit ett mycket bra år. Jag bytte jobb och efter det har jag fått en mycket bättre balans i livet och även om jag saknar mina gamla kollegor så trivs jag jättebra på Skatteverket. Jag och Marcus har äntligen startat ett "riktigt" liv ihop med lägenhet och fasta jobb. Men året började med att Marcus flyttade tillbaka till Uppsala för sin sista termin på lärarprogrammet.

 
I februari träffade jag Malin och Sofia för en helg fylld med god mat, mycket tjejsnack och lite fest.

 
Vi spelade bowling med pappa, Lotta, Sara och Wictor och fick även träffa Lottas dotter och hennes kille för första gången.

 
Vi spenderade Marcus födelsedag på Hambergs fisk med en skaldjursplatå samtidigt som vi även firade att jag hade blivit erbjuden ett nytt jobb.

 
Vi åkte till Sälen i några dagar med Marcus familj och njöt av perfekt vinterväder.

 
Anna och Eric bjöd in till en grym påskfest.

 
Jag klämde in en reunion med Uppsala-grabbarna i april.

 
Vi firade Valborg i Uppsala.

 
Kari fyllde 30 år och det firades rejält.

 
Jag, Tove, Camilla, Katarina och Karin såg Beyoncé i Globen.

 
I juni flyttade jag och Marcus in i pappas gamla lägenhet.

 
Marcus och Wictor tog examen från Uppsala universitet och blev färdiga lärare.

 
Jag sprang å-varvet och det var riktigt häftigt.

 
Under sommaren spenderade vi väldigt många härliga stunder på vår balkong. Till exempel midsommaraftons morgon.

 
Vi åkte till Malta i en vecka med det här härliga gänget.

 
Gyllene Tider avslutade sin turné i Sundbyholm och det var en av de bästa kvällarna under sommaren.

 
Jag, Camilla och Anna styrde upp en kräftskiva hos Camillas föräldrar.
 
 
Jag hängde på när alla Saras Eskilstuna-tjejer åkte upp till Uppsala för att fira Saras 25-årsdag.


Jag styrde upp en tjejfest med både mitt och Saras tjejgäng. Vi mötte sedan upp grabbarna ute på krogen.

 
I oktober åkte jag till London i några dagar och hälsade på Sofia Norberg. Tyvärr finns det inga bilder kvar från den helgen på grund av att jag bara några veckor senare lät min mobil bada i toaletten.
 
Vi åt julbord på Westerqvarn med pappa, Lotta, Bea och Marcus.

 
Mamma och Lasse bjöd oss alla barn med respektive på en härlig kväll på Golden Hits.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt år! Det fram emot en händelserikt och glatt 2014 med dig! När ska vi tex anmäla oss till Å-varvet? :) Puss Tove

Hanna sa...

Haha. Jag och Sofia pratade om å-varvet på nyår. Får se till att ta tag i det där snart. :)