söndag 29 december 2013

Mellandagarna

Även mellandagarna har gått i festandets tecken. I fredags fyllde Marcus mamma år så då bjöds det på middag och tårta. Vi satte på Lejonkungen för att underhålla barnen men det var vi vuxna som kollade klart på den. Det var så länge sen jag såg den och jag älskar verkligen den filmen.
 
Igår bjöd mamma in oss, Sara, Wictor, morfar och Ruth på middag. Självklart blev det då lite kortspel. Som vanligt var det Kille som gällde och jag lyckades vinna första omgången. Hela 12 kr rikare blev jag.

 
 
Vi fick även träffa morfar och Ruths nya hund, Boel.


Idag har jag varit på tvåårskalas för Lowe. Det är på barnen man ser hur fort tiden går. Helt sjukt att han redan är två år.


Efter kalaset åkte jag, Camilla och Anna och handlade inför nyårsfesten. Det tog lite tid då vi planerade under vägens gång. Men jag tror att det kommer bli bra. Efterrätten har jag redan gjort ikväll så den står bara i frysen och väntar.

Inga kommentarer: