söndag 1 september 2013

Upphittat, köpt och sålt

Imorse, läs förmiddags, mötte jag upp tjejerna för brunch på Comfort. Jag åt dock ingenting själv pga att jag som vanligt börjat ett nyttigare leverne efter sommaren. Men mer om det i ett annat inlägg. 

När jag kom dit parkerade jag min cykeln bredvid Eves cykel. Men när jag gick in visade det sig att hon inte kommit ännu. Och när hon dök upp påminde hon mig om att hennes cykel blev stulen i juli. Men efter en närmare titt på cykeln kunde vi konstatera att det var hennes. Så det var en lyckad start på morgonen för hennes del. 


Jag har även hunnit med att köpa ny dator och sälja gamla soffan idag så det känns mycket bra. När det gäller datorn blev det en Asus den här gången och jag känner mig mycket nöjd än så länge. Men jag har bara hunnit leka lite grann med den. Det är Windows 8 på den så en del saker såg lite annorlunda ut och fungerade annorlunda. Men det ska jag nog kunna vänja mig vid. Väldigt skönt med en ny dator iaf. 


Inga kommentarer: