söndag 18 april 2010

Hemma med pluggångest

Jag är hemma på en liten visit i Eskilstuna. Ska till Carina och fixa håret imorgon. Inte för att jag egentligen har tid med det, men det behövs verkligen. Jag passar på att be om ursäkt till alla jag skulle vilja träffa när jag är hemma men som jag inte ens haft tid att höra av mig till. Det är nämligen lite kris i uppsatsskrivandet just nu. Vi kommer förmodligen att behöva tänka om vilket innebär en hel del merjobb. Det känns inte alls kul, kan inte tänka på någonting annat. Men vi vet inte riktigt hur illa det är än. Vår handledare kunde nämligen inte komma på seminariet i fredags för att hon var fast i Riga. Det är ju sjukt att askmolnet till och med ska påverka vår uppsats. Så vi måste åka ner till henne i Stockholm i veckan för att få koll på hur vi ligger till egentligen.

Men lite kul har jag haft idag iaf. Jag och pappa åkte till Lager 157 och jag kom hem med tre linnen och den här jeansskjortan:

Inga kommentarer: