tisdag 20 april 2010

Plugg, träning, Guif

Nu har jag snart varit i skolan i tio timmar. Eric och jag har delat upp arbetet, han går igenom årsredovisningar och jag plöjer artiklar. När det här är över kommer jag aldrig mer vilja se en forskningsartikel.

Nu ska jag iaf åka iväg till Friskis snart för ett step-pass. Sen gäller det att skynda sig hem för att hinna till Guif-matchen. Det ska bli väldigt spännande, är redan sjukt nervös. Jag såg att ekuriren hade uppmärksammat Danne idag och det är helt riktigt, han får verkligen en nyckelroll i den här semifinalserien. Men jag kan inte låta bli att kommentera bilden på honom.

Vilket mästerverk av fotografen. "Huka dig ner här bakom blommorna så tar jag en bild." Förstår inte riktigt vad de tänker, vad är det för fel på att bara ta en bild på honom rakt upp och ner.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hi, hi, du är roligt Hanna! Det är väl gulligt med en bild bakom lite fina blommor :)Nu börjar deeeettttt!! Aaaaahhhhh!

Josephine sa...

han sörjer ju sin bror som bor så långt bort och som han inte klara sig utan !! ser du inte det hanna ???