lördag 25 april 2009

Försommar

Är precis hemkommen från grabbarna. Vi har haft en studiegrillkväll. Det började med lite diskussion inför tentan och sen flyttade vi ut och plockade fram grillen och åt och drack gott. Mycket trevligt. Lite mer plugg hade ju inte skadat, men det var helt okej.

Det har ju varit helt underbart väder idag. På förmiddagen öppnade jag fönstret på vid gavel och satte mig i bikini och läste. Hur varmt som helst. Brände mig till och med lite trots att jag smörjde in mig.

Ska faktiskt försöka gå och lägga mig ganska snart så att jag kommer upp tidigt imorgon. Vill gärna spendera förmiddagen på samma sätt som idag och eftersom solen bara ligger på fram till lunch så måste jag ju sätta mig ganska tidigt. Sen är det ju Guif också. Ska bli spännande att se om de har någon chans på bortaplan. Ska förresten se den fjärde semifinalen på plats i Eskilstuna. Jag kan bara inte missa det!

Inga kommentarer: