måndag 27 april 2009

Plus och minus

Idag har det varit en ganska skön dag. Det började med multiple choice-tentan. Mycket svårt att säga hur det gick direkt efteråt, men när vi jämförde svaren med varandra har vi ganska lika så det bådar ju gott. På hemvägen stannade vi på ett konditori och firade med en bulle.

Sen har jag hunnit med att städa, göra en dugga till imorgon, plugga spanska och skriva ihop lite intervjufrågor till vårt pm. Kände mig väldigt effektiv så jag gjorde ett webbprov av bara farten nu på kvällen.

På minussidan var jag tvungen att kliva av efter halva spinningpasset idag pga en hemsk värk i ryggen. Måste ha gjort något igår när jag var på skivstång. Det kändes som att det började i ryggraden och strålade ut i ena sidan. Det kändes ingenting under dagen och jag har inte känt något nu ikväll heller. Bara under och efter passet. Konstigt. Hoppas att det går över snabbt nu när jag får några träningsfria dagar i samband med Valborg.

1 kommentar:

lillis sa...

Kan du inte komma hit snart igen??