onsdag 22 april 2009

I övrigt då?

Jag är fullkomligt sönderstressad. Det beror dels på att vi har tenta på måndag och jag känner mig verkligen inte redo för det. Men framför allt är det stress inför vad som komma skall. Vi har två pm som just nu ligger vilande för att vi inte kan göra mer just nu. Det innebär att det istället blir jävligt hetsigt om sisådär två veckor. Dessutom åkte den enda personen som kan få mig lugn för en stund hem till Eskilstuna idag.

Men då är det ju tur att man har någonting att se fram emot. Nästa vecka är det Valborg och det är ju en speciell upplevelse om man befinner sig i Uppsala. Idag har Tove och hennes vänner köat i två timmar för att fixa biljetter åt oss till Smålands på Kvalborg. Vilka pärlor de är!

Nu blir det iaf sängen. Om det är någonting jag tror är bra mot stress så är det ordentligt med sömn. Så jag satsar på det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk dig för Hanna. Ta det lugnt, det brukar ju ordna sig, eller hur. Bra att du tränar och försöker sova ordentligt. Mamma blir ju lite orolig för dig vet du.
Puss Puss