fredag 16 januari 2009

Tentan avklarad!

Sjuuukt skönt! Efter tre lediga veckor var man inte riktigt mentalt inställd på tentaplugg så det har varit en jobbig vecka. Så nu känns det helt underbart att det är över. Tyvärr kommer jag inte att fira med gänget ikväll. Det blir en lugn hemmakväll med Eskilstuna-tjejerna istället för att skaka rumpa på Värmlands dansgolv. Men det är inte fy skam det heller. Kändes inte som att vi hann träffas så mycket när jag var hemma så det ska bli kul.

Just nu sitter jag bara och väntar på att Marcus ska packa klart så att vi kan åka. Det borde inte ta så lång tid med tanke på att vi bara ska vara hemma till på söndag. Jag menar, hur mycket grejer kan man behöva ha med sig? Men eftersom att jag känner min pojkvän så förväntar jag mig att jag får vänta ett bra tag till. Jag är nöjd om vi åker från stan halv fyra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna, du vet att du måste sköta dig med blogg-uppdaterandet nu lite extra i ett par månader, när vi inte ses dagligen på samma sätt ;) Annars mister ja ju all koll, och det vore katastrof! :P Hoppas du hade det bra hemma i helgen, du fattades oss i föreläsnings salen idag! Kram