tisdag 13 januari 2009

Bara plugg, plugg, plugg (och kostymletande)

Idag har jag suttit i skolan hela dagen med grabbarna. De är så flitiga. De är där när jag kommer och kvar när jag går. Nästan så att man får lite dåligt samvete. Sitter och hoppas på att någon av dem ska gå före mig, men till sist ger jag upp.

Jag är så trött på internationell makroteori nu. Det går så segt att plugga. Tur att jag har haft disciplin nog att ta mig till skolan annars hade jag nog inte fått någonting gjort alls.

Hjälpte Marcus välja ut en kostym idag. Riktigt stilig kommer han att vara på dopet på lördag. Och det är väl bäst det eftersom han ska vara gudfar och måste stå där framme så att 70 personer kommer att kolla på honom.

Nu ska jag gå upp till Marcus. Borde plugga lite till. Helst skulle jag memorera anteckningarna på ett kapitel till idag. Marcus måste också plugga så någonting borde jag iaf få gjort.

Inga kommentarer: