tisdag 20 januari 2009

Kalas-helg

Helgen spenderades ju som sagt i Eskilstuna. Det blev en mycket trevlig fredagskväll med tjejerna. Vi kunde knappt sluta prata. När klockan var ett bestämde jag mig för att åka hem - skulle ju upp ganska tidigt dagen efter. Men jag kom inte därifrån förrän efter klockan två. Då hade vi stått ute i trapphuset och pratat i en timme. Undrar hur glada Camillas grannar var? :)

I lördags var det då dags för Julias dop. Försökte ta lite bilder, men de blev ganska dåligt pga belysningen i kyrkan. Men här kommer iaf några:
På kvällen firade vi pappas födelsedag. Han hade lagat jättegod trerätters middag och sen hade jag fått med mig en tårta som blev över från dopet så vi var minst sagt mätta. Jag sov kvar hos pappa och sen blev det en lugn söndagförmiddag framför Vinterstudion innan Floods bjöd på middag.
Strax efter fem tog vi bilen och påbörjade resan tillbaka till Uppsala. Men när vi kommer till Strängnäs kommer Marcus på att han glömt sin dator så det är bara att vända om. Handbollsmatchen fick därför följas via radion istället för tv:n. Det kommer inte att behöva hända igen. Resterande matcher är noga inplanerade i schemat. :)

Inga kommentarer: