tisdag 20 januari 2009

VT-09 är igång

Igår började en ny kurs - handelsrättslig översiktskurs. Jag hoppas att det kommer att vara ett intressant ämne. Tidigare elever har lämnat kommentarer på hemsidan och många säger att det var en av de intressantaste kurserna de läst. Men att det gäller att vara med ordentligt i början eftersom det är ganska mycket att göra. Jag hoppas bara att inte Johan blir skrämd av detta. Han är den enda i gänget som läser den här kursen med mig och han dubblerar. Det är ju skönt att iaf ha någon man känner. Det är lättare då när de blir dags för grupparbeterna.

Känns konstigt att inte läsa samma sak som alla andra. Hoppas bara att de inte glömmer bort mig. Det är väl upp till mig att se till att det inte händer. :)

Första träningspasset klarades av idag och fy fan vad jobbigt det var. Nu gäller det att komma igång ordentligt så att jag kan ta igen det jag tappat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi int glömmer! Du kommer väl me på onsdagsölarna och så får du lov att kika förbi catwalken vid bibblan, för där ska vi sitta och babbla hela dan imorrn t ex :D. Hoppas att den nya kursen är tillbelåtenhet, det kan nog bli intressant det däran =) Vi ses snart hoppas ja, natti natt