lördag 1 november 2008

Helt ledig

Njuter av en helt ledig långhelg. Igår gjorde jag absolut ingenting. Jag och Marcus vaknade klockan tolv och låg sen bara i sängen tills klockan tre och myste tills Marcus behövde sätta igång med pluggandet.

Idag tog jag iaf en promenad ner på stan och uträttade några ärenden. Köpte bl a boken till nya kursen, 519 kr gick det på. En väldigt roligt utgift. Har sedan fixat och donat lite här hemma. Eftersom Marcus har mycket att plugga erbjöd jag mig att laga mat. Riktigt god biffstroganoff blev det. Ikväll blir det fotboll för hela slanten. Just nu är det Reggina-Inter och klockan åtta ska jag heja fram Barcelona till seger över Malaga. Kvällen avslutas med Valencia-Racing Santander.

Morgondagens projekt är att organisera om i garderoberna. Får inte längre plats med alla kläder så jag måste använda utrymmet mer effektivt.

Tankarna far till Eskilstuna där jag gissar att det vankas utgång eftersom både Tove och Anna är hemma. Just nu lutar det åt att jag åker till Tuna igen redan nästa helg och att det blir sista gången innan jul. Imorgon måste jag bestämma mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos! Vi gick faktiskt inte ut denna gång, hade myskväll istället :) Saknade dig! Så nu blir det ingen Eskilstunautgång för mig förens på juldagen, gissa om jag kommer vara laddad då :) Vi måste höras snart, kanske ringer och trackaserar dig i veckan! Puss puss