måndag 3 november 2008

Back to school

Idag började en ny delkurs, Internationell handel och handelspolitik. Verkar intressant i utgångsläget, men vi får väl se. Det var skönt att vara i skolan igen och höra att man inte är ensam om sina åsikter om tentan. Vi är väldigt många som är osäkra och nervösa. Jag har iaf accepterat att jag kanske kuggar tentan och det känns okej. Men det känns jobbigt att jag inte kan göra omtentan utan måste spara den till nästa termin. Det kan bli lite tufft. Men som Viktor sa: Jag är också tuff! Så på något sätt ska jag klara det här ändå. Och jag har ju faktiskt inte ens kuggat ännu så jag kan ju vänta lite med såna här tankar.

Så nu lägger jag det åt sidan och koncentrerar mig på nya boken. Ska läsa lite till innan jag ska iväg på spinning. Om fyra veckor väntar nästa tenta och den har jag tänkt klara med god marginal. Annars kanske det börjar bli lite jobbigt psykiskt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det är verkligen kanon! Men Richard sa att de bara ska visa bortamatcherna, vilket jag inte fattade från början. Men det är ju klart att det är så. Annars kanske vissa E-tunabor stannar hemma och tittar istället för att gå till Sporthallen. Så vi kan i alla fall se fram emot att se varannan match på nätet. Woho!