onsdag 16 april 2008

Ännu en hemmavistelse börjar närma sig slutet

Har precis avslutat ett webbseminarium. Var lite nervös innan eftersom jag inte riktigt visste hur det fungerade då det var första gången vi gjorde på det här sättet. Men det gick bra. Var inga konstigheter alls.

Om några timmar åker jag tillbaka till Uppsala. Vill inte. Det är så skönt att vara hemma. Extra svårt blir det eftersom jag inte har något speciellt att passa i Uppsala. Men tentapluggandet måste komma igång på allvar och det är mycket svårare att ha disciplin här. Jag vill ju mycket hellre mysa med Marcus.

På tal om älsklingen så har han fortfarande inte bestämt sig för vad han ska söka till hösten. Som tur är har de ju skjutit upp sista ansökningsdag till på fredag. Men det hjälper inte så mycket om inte folk kan svara i telefon när man ringer och har frågor att ställa. Paniken börjar sakta men säkert smitta även mig. Men det ordnar sig alltid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.