fredag 18 april 2008

Där rök den träningen

Efter en hel dags tentapluggande var jag taggad till tusen att ta ut mig fullständigt på en spincykel. Men när jag kommer fram till Friskis visar det sig att de har stängt pga brand och rökutveckling. Så det fick bli en till promenad istället. Har ju börjat med morgonpromenader. Innan frukost till och med. Det trodde jag aldrig att jag skulle klara. Mitt humör innan jag har fått frukost är inte att leka med. Ni kan ju fråga Marcus om ni inte tror mig..

Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske plugga liite till. Sen kommer Tove hit.

Till sist vill jag bara säga att livet är orättvist. Jag tänker på dig min vän.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm, nån som snott mitt promenadkoncept kanske? ;) lycka till me pluggandet, här går d i vanlig ordning lååångsamt o trögt :P hälsningar från skogstrollen