tisdag 15 april 2008

Dramatik

Konserten igår var jättebra! De spelade många gamla låtar som hela Hovet sjöng med i. Tyvärr var jag och Camilla tvungna att gå innan det var slut för att hinna med sista tåget hem. Vi gick så sent vi bara kunde sen sprang vi till tunnelbanan. Där hade vi världens flyt då tåget kom precis när vi klev ner på perrongen. Men där tog turen slut. När vi klev av tunnelbanan hade vi en och en halv minut på oss att ta oss till tåget. Trots att vi sprang fortare än nånsin missade vi det med trettio sekunder. Jag såg baken på tåget när det åkte runt hörnet. Jävligt surt!

Så vi fick hoppa på ett tåg till Västerås istället och be världens snällaste pojkvän komma och hämta oss där.

Dessutom betalade jag 200 kronor för en biljett till Eskilstuna när jag skulle köpa till Västerås. Så går det när man ska försöka göra fler saker samtidigt när man är stressad.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Vilken otur! Men bra att killarna på scen var bra iaf. :)

Anonym sa...

men vilken osis! yrpanna:) jag säger som pappa alltid brukar säga "missar du bussen (för här finns ju inga tåg:P) så får du ta grisbilen" ;) men tur att du hitta hem sen till slut :P usch ja ha suttit för mycket med individuella, bestämd att den sku va klar t halv fyra idag o vart sen värsta stressad, skulle me conny ut till ödemarken o nu sitter ja här o glor medan han donar i trädgården, hmm ja va säger man? bra planerat malin! Igen.
Lycka till i webseminariet imorrn! hoppas vi hamnar i samma grupp :) Kram