måndag 14 april 2008

Måndag

Har fått skäll för att jag är så dålig på att blogga när jag är hemma. (Känner du dig träffad Sofia?) Så här kommer en liten uppdatering trots att jag egentligen inte har tid. Allt för er, mina kära läsare.

En lång morgonpromenad följt av smoothie-frukost fick inleda denna dag. (Ja, Malin, jag snor ditt koncept rakt av.) Nu borde jag egentligen plugga lite innan jag beger mig till Stockholm. Ska möta upp Camilla där vid tre så vi hinner med en stund på stan och äta lite innan konserten. Ska bli såå roligt!

Annars handlar det mesta här hemma om högskoleutbildningar just nu. Marcus har panik och vet inte vad han ska söka. Och jag försöker hjälpa honom så gott jag kan (läs; lobba för Uppsala).

Helgen innehöll en tjejkväll som slutade med hockeykväll med killarna i en lägenhet med bara utemöbler och en datastol. Tur att man inte är så krävande. :) I lördags blev det födelsedagskalas i Västerås när Maria fyllde sju år. Massa kvalitetstid med Marcus har det också blivit. En riktig myshelg har vi haft.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en bra helg Hanna! Hoppas ni får kul ikväll, ni får sjunga med lite från mig :) Förstår att Marcus börjar få panik, det har jag också.. Men det blir nog Skövde. Synd att vi inte hinner ses nu, men vi tar igen det sen! Puss och kram!

Sofia Norberg sa...

Känner mig mycket träffad och nöjd över att kritiken gav resultat =) Lycka till me att få hit Marcus ha ha sjukt kul ikväll!!