söndag 12 april 2015

Bra helg

Jag började helgen med att gå på after work med några kollegor på Biff. Det var jättetrevligt och maten mycket god. Jag tog lammytterfilé. 


Igår började jag dagen med ett skivstångspass. Det är så skönt att äntligen vara igång igen. Har kört fyra pass den här veckan utan att få några känningar i halsen och det är jag mycket lycklig över. Men jag har så klart tappat en hel del så jag orkar inte alls lika mycket och det känns ju lite tråkigt. Men det är bara att köra på så är jag förhoppningsvis snart tillbaka igen. 


Sen blev det en sväng på stan innan Philips ettårskalas. 


Efter kalaset såg vi Guif spöa Hamburg i sporthallen. Vilken match! Det var ett härligt tryck på läktaren och Guif var jättebra. Om de ändå kunde spela lika bra i Elitserien så skulle det här kunna bli en riktigt kul vår. 

Idag har jag fixat och donat här hemma. Handlat och lagat matlådor. Jag tycker det är så skönt att få ett litet försprång på kommande vecka. Jag mår på något sätt väldigt bra av att se detta. 


Inga kommentarer: