lördag 28 mars 2015

Frustration

Jag har ännu inte kunnat komma igång med träningen på allvar. Jag känner fortfarande av halsen till och från. I söndags åkte jag iaf till Friskis för första gången på fem veckor och körde ett lugnt gympass. Det kändes hyfsat bra så länge jag inte kom upp i puls. Jag var iaf väldigt glad att få dra på mig träningskläderna igen. 


Men efteråt fick jag ont i halsen igen. Jag åkte ändå till bootcampen i måndags men det gick inte bra alls. Jag försökte köra väldigt lugnt. Jag gjorde samma övningar som de andra men mycket lugnare tempo och med mycket lättare vikter. Men mitt hjärta började rusa så fort pulsen ökade så det kändes inte alls bra. 

Idag är det dags för Spin of hope och jag har dragit ihop ett lag och själv anmält mig för två timmars spinning. Jag kommer att köra men jag kommer få köra väldigt lugnt. Förmodligen kommer jag behöva sitta ner hela passet och bara ha lätt motstånd. Jag hoppas iaf att det ska funka. Men det känns jävligt tråkigt. 

Jag börjar tappa tålamodet nu. Hur länge ska man behöva ha ont i halsen? Jag saknar träningen otroligt mycket. Det känns som att jag kommer behöva börja om från början igen när jag väl kan köra på riktigt. Så fruktansvärt tråkigt. 

Inga kommentarer: