onsdag 28 januari 2015

Hårigt inlägg


Igår var jag hos Carina och blev ompysslad. Under det senaste året har jag sparat ut mitt hår för att kunna ha så långt som möjligt på bröllopet. Så Carina har bara klippt så lite som möjligt varje gång. Men igår gick det inte längre. 

Jag tappar alltid mycket hår men den senaste månaden har jag tappat extremt mycket. Vilket innebär att det knappt fanns något hår kvar i topparna. Så det var inte så mycket att göra än att ta av lite mer än vi kanske tänkt. Men det var det enda rätta. Om vi hade låtit det vara är risken att håret går av och blir ännu kortare ändå. Så för att jag ska kunna få så långt hår som möjligt fick vi därför lov att klippa lite mer, hur konstigt det än kan låta. 

Nu låter det som att jag har jättekort hår igen men så är det absolut inte. De flesta lägger nog inte ens märke till att jag klippt mig. Men det var ändå en liten missräkning. Men det finns ju alltid löshår. 

Inga kommentarer: