torsdag 12 juni 2014

Pendling och bakning

Hela den här veckan har jag pendlat till Solna för att återigen gå en kurs. Den här gången ska jag lära mig allt om handelsbolag och dess delägare. Kursen är intressant men jag är verkligen inte gjord för att pendla. För det första sover jag dåligt om nätterna för att jag är rädd att försova mig och missa tåget och dessutom blir jag väldigt trött av själva resandet. Jag har varit sjukt trött varenda kväll. Och imorgon lär det ju inte heller bli bättre eftersom jag måste se klart på Brasilien-Kroatien ikväll vilket innebär att jag kommer somna en timme senare än vanligt. Men imorgon är ju sista dagen så jag ska nog kunna stå ut. 

Även om jag var riktigt trött ikväll lyckades jag ändå samla ihop tillräckligt med energi för att sätta igång med lite förberedelser inför nästa helg. Då vankas ju både midsommar- och födelsedagsfirande. Kvällens projekt resulterade i dessa kokos- och kolakakor. 



Inga kommentarer: