fredag 24 januari 2014

Trevlig date och avslappnande behandling

Igår kväll mötte jag upp Karin, Camilla och Louise för middag på O'learys. Även Anna gjorde oss sällskap lite senare. Jag åt ceasarsalladen och den var jättegod. Det var väldigt trevligt att träffa tjejerna. Jag brukar ju nästan alltid träffa dem på helgerna men den här helgen blir det inte så och därför var det kul att vi kunde få till en date i veckan.


Idag har jag varit hos Annette och utnyttjat mitt presentkort som jag fick i julklapp av pappa. Den här gången blev det en aromamassage med varma stenar. Den här typen av behandlingar är bland det bästa jag vet. Det är så otroligt skönt och avslappnande. Marcus ansvarade dessutom för maten ikväll så jag behövde bara gå direkt till soffan när jag kom hem. Hur skönt som helst. Man ska inte boka in några planer efter en sån här behandling. Då förstör man liksom hela känslan.

Inga kommentarer: