söndag 12 januari 2014

Helgen

I fredags var jag på after work med ett gäng kollegor. Egentligen arbetar de på en annan sektion än jag men jag har nästlat mig in där ändå. Det är ett mycket härligt gäng. Den här gången blev det iaf lite lugnare än senast. Jag tänkt ta några vita veckor så här i början av året så jag drack Cola Zero.

 
Igår var det en fullspäckad dag. Jag började med att pulsa genom snön för att komma till gymmet. Det hade kommit väldigt mycket snö under natten. Sen var det bara hem och duscha innan jag skulle till Josse. Tove var hemma i stan i helgen så tjejerna hade bokat in lunch hos Josse och Kayla mitt på dagen.


Men jag åt inte där. Klockan tre bjöd nämligen Andreas och Carolina på mat och tårta för att hon fyllde år i fredags. Där var det fullt hus och eftersom vi kom lite sent fick vi äta på övervåningen med alla barnen. Men det var trevligt det också. Det var iaf kul att få se deras nya hus.
 
Efter kalaset var det bara att åka hem och byta om för att sen dra vidare till Anna. Där väntade tjejerna och en tacomiddag. Det var en jättemysig kväll. Det är inte så ofta vi kan sitta så där allihopa i lugn och ro och bara prata en hel kväll. Det betyder mycket.


Idag har det varit lite lugnare tempo men jag har ändå hunnit med en hel del här hemma. Handlat, tvättat, strykit och städat ut julen. Jag är mycket nöjd med helgen!

Inga kommentarer: