söndag 15 september 2013

Film, tv och kalas

Den här helgen har varit ganska lugn. I fredags var jag i Västerås på en introduktionsdag för nyanställda. Det var intressant men jag är numera så ovan vid att bara sitta och lyssna så jag blir så otroligt trött av det. Därför blev det inga större utsvävningar på kvällen utan Marcus och jag vara bara hemma och kollade på film. Det blev den senaste Spindelmannen-filmen. Den var helt okej tycker jag. 

Igår var jag på Pitchers och åt med Karin, Eve, Jacob, Camilla, Anna och Eric innan vi gick på bio och såg Snabba Cash - Livet deluxe. Jag läste boken i somras så jag hade den färskt i minnet och det var mycket som inte var likadant i filmen. Men den var ändå riktigt bra. 

Idag började jag dagen med en joggingtur. Sen åkte Marcus och jag och köpte ny tv. Vi var runt igår och tittade och bestämde oss till idag. Det blev en Panasonic 47 tums smart-tv. 

Efter tv-inköpet åkte vi till Uppsala med mamma, Lasse och Carina för att fira syrran som fyller 25 år idag. De bjöd på jättegod mat och cheesecake och Sara fick jättefina presenter. Från mig och Marcus fick hon ett par Converse. 



Inga kommentarer: