torsdag 29 augusti 2013

Soffläge



Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här den senaste månaden. Till viss del beror det på att semestern och faktiskt hela sommaren har varit underbar och fylld med roliga aktiviteter och att det därför inte funnits tid för bloggen. Det beror dessutom på att min dator har kraschat. Marcus har försökt allt han kan med den men till sist fick han lov att ge upp och lämna över den till Starre som ju pluggar programmering och därmed är betydligt bättre på datorer än oss. Men inte ens han lyckades rädda den. Han tror att det är fel på hårddisken. Så det är bara att bita i det sura äpplet och köpa en ny. 

Men jag har laddat ner Blogger-appen så jag kan ju faktiskt blogga från mobilen. Och idag har jag inte mycket bättre för mig då jag ligger hemma i soffan med en hemsk förkylning. Normalt brukar de smyga sig på men den här slog till med full kraft direkt och tvingade mig att gå hem från jobbet igår. Blir nog hemma imorgon också som det känns nu. Och utbudet på tv är inte det bästa på dagtid så då kan jag passa på att uppdatera lite här. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också varit hemma med förkylning idag, så segt! Kul iaf att du är igång med bloggen igen, det har jag sett fram emot. :) Kram Tove