fredag 19 juli 2013

Semester

Den första semesterveckan har varit mycket bra. Både Marcus och jag gick på semester i fredags och då firade jag med en GT på balkongen. 


Sen kom Andreas och Carolina över för några drinkar på balkongen innan vi gick ner på stan och åt en bättre middag på Grappa. 

I lördags åkte jag hem till mamma och tittade på när Sara, Wictor och Linn gjorde sig iordning för bröllop. På kvällen kom tjejerna över och hängde på balkongen innan vi drog vidare på förfest hos Peppe. 



I söndags var det lite sämre väder så då passade jag på att baka lite - filmjölksbröd, matmuffins och chocolate chip cookies. 


I måndags åkte vi ut till landet och sov kvar där. Andreas, Carolina och barnen var också där. Vi drack vin, åt gott, rökte vattenpipa, läste, solade, tränade och alla utom jag badade. 




I tisdags följde jag med på grill- och kubbkväll hos Hasse. Anna och jag cyklade fram och tillbaka till Vallby. Det tyckte jag var riktigt bra av oss. 


Igår träffade jag tjejerna för en AW på Håpes med tacobuffé. Jag började med vin men sen blev det även en hel del drinkar. De gör så sjukt bra drinkar där så det går inte att låta bli. Igår blev det ananas och kokos, Grasshopper, jordgubb och Margarita. 



Inga kommentarer: