torsdag 6 juni 2013

Städning och en tur runt ån

Idag har jag börjat städa i den gamla lägenheten. Fy fan vad vidrigt det är att flyttstäda! Jag städade i totalt fem och en halv timme och jag hann med badrummet och kyl/frys. Trodde iaf att jag skulle hinna med lite mer än så. Men nu måste jag städa hela lördagen också. Usch!
 
Jag tog iaf en ganska lång paus mitt i när Karin och jag möttes upp och gick å-varvet. Det är ju bara åtta dagar kvar tills jag ska springa så jag ville få lite koll på sträckan. Vi gick runt på en timme och fyrtiofem minuter så jag räknar med att det kommer att ta ungefär en timme och tjugo minuter för mig att jogga runt. Jag springer väldigt långsamt men försöker hålla samma tempo från början till slut. Men det får gärna vara lite svalare nästa lördag för om det är lika varmt som idag kommer det att bli väldigt jobbigt.

Inga kommentarer: