tisdag 28 maj 2013

Smärta

Jag har haft ont i ryggen i ett par månader och idag tog jag tag i det och gick till en sjukgymnast. Det visade sig att jag hade två kotor i ryggraden som hade låst sig så de knäckte han och det var en äcklig känsla. Har aldrig gjort det förut och den känslan går verkligen inte att beskriva, kändes skitkonstigt.
 
Jag hade även en muskel över bröstryggen som var väldigt spänd så han använde akupunktur för att lösa upp den. Jag fick ligga med några nålar i ryggen i ungefär tjugo minuter och det var också en ny upplevelse. Efteråt gjorde det mycket ondare än det gjorde innan och det värker fortfarande en hel del. Men det visar väl bara att något var fel antar jag. Jag ska tillbaka för en till behandling på torsdag så förhoppningsvis ska det kännas bättre efter det. Men det är ju inte jättebra timing inför flytten. Hoppas att det inte gör så här ont efter behandlingen på torsdag för i såna fall kommer jag inte kunna lyfta något.
 
Men det händer en hel del roliga saker också. Idag blev jag och Marcus officiellt lägenhetsägare och imorgon åker jag med tjejerna till Stockholm för att gå på Beyoncé i Globen. Det finns alltid något kul som väger upp lite smärta.

Inga kommentarer: