tisdag 9 april 2013

Sugen på skor

Nu har de ju börjat lova lite varmare väder och då blir jag ännu mer sugen på att förnya garderoben, och då framförallt på skofronten. Som alla vet är jag något av en fantast när det gäller vår- och sommarskor. Under vinterhalvåret använder jag på sin höjd tre olika par skor och därför har jag sånt sug efter att variera mig lite när värmen kommer. Dessutom är ju vår- och sommarskor mycket snyggare och roligare än höst- och vintervarianterna.
 
Jag surfade runt lite på Scoretts hemsida och hittade tre par skor jag lätt skulle kunna tänka mig. Det fjärde paret är från Footway och de blev jag också sugen på. Men alla fyra är i samma stuk så jag får behärska mig lite. Ett par räcker nog...eller kanske två...




4 kommentarer:

Karin sa...

Jag röstar på sko ett och tre.. eller kanske inte, vill gärna ha ettan jag med :)

lilsis sa...

1 och 2 lätt finast!!! Nummer 4 har du väl redan typ??? ;)

Anonym sa...

Ettan är så snygg, dem vill jag också ha!!!

Tove

Anonym sa...

Jag gillar 2an och kilklackar är ju så bekväma att gå i! /tant-Malin