måndag 8 april 2013

Massage

Jag har haft ont i ryggen i flera veckor så när vår massör kom till jobbet idag bad jag henne känna om hon kunde hitta nåt. Tydligen var jag jättestel och helt ihopdragen på höger sida av ryggen så hon ägnade nästan hela halvtimmen åt att knåda på samma ställe. Hon böjde min arm i alla möjliga vinklar för att komma åt. Nu känner jag mig lite lätt mörbultad och jag kommer nog känna mig lite öm i några dagar men sen ska det förhoppningsvis kännas bättre.
 
Jag kommer verkligen sakna massagen när jag slutar. Det har varit jättebra för mig då jag väldigt lätt får knutar under axlar och nacke. Jag får helt enkelt se till att komma iväg på massage lite då och då privat sen när jag slutat. Men det kostar ju en del så man kan ju inte gå för ofta, men det är ändå värt att lägga lite pengar på det.

Inga kommentarer: