söndag 10 mars 2013

Vilken helg!

Det har varit den bästa helgen på länge. Jag är så glad att jag bestämde mig för att åka upp till Marcus i fredags. Det var hans födelsedag och hans present fick bli en middag på Hambergs fisk. Där åt vi skaldjursplatå och drack jättegott vin. Vi tog dessutom in en osttallrik till efterrätt. Det var verkligen supergott! Sen gick vi vidare till Terrassen och avslutade kvällen med några drinkar.

 
 
I lördags hann vi med en tur på stan där det blev kebabpizza till lunch innan vi åkte och hälsade på Sara. På kvällen blev det självklart mys framför Melodifestivalen.
 
Idag har vi myst hemma framför Vinterstudion men även hunnit med lite shopping på Lager 157. Det var Marcus som ville åka dit då han verkligen ville ha lite nytt. Men stackaren hittade bara ett par mjukisbyxor medans jag kom därifrån med en hel påse full. Det blev tre stickade tröjor och tre baslinnen.

Bondelid - rekommenderat pris 899 kr, jag betalade 300 kr.

Bondelid - rekommenderat pris 999 kr, jag betalade 400 kr.

Lager 157:s egna märke, 150 kr.

Lager 157:s egna märke, 3 st för 100 kr.

Inga kommentarer: