tisdag 19 mars 2013

Skidsemester


Så här fint hade vi det i stort sett hela tiden på vår skidsemester förra veckan. Vi åkte upp på tisdagkvällen och åkte hem i lördags. Bilden är tagen i östra Tandådalen men vi åkte även i Hundfjället och i Lindvallen. I fredags blåste det dock lite för mycket för att jag skulle tycka att det var kul att åka så då satt jag inne eller i lä och drack varm choklad istället. Inte helt fel det heller.
 
Onsdag, torsdag hann vi även med lite längdåkning och jäklar vilken bra träning det är. Det känns verkligen i varenda muskel. Skulle gärna åka mer längd, men det får väl bli nästa vinters projekt.
 
Det är så skönt med en sån här aktiv men ändå lugn semester om ni förstår vad jag menar. All rörelse och frisk luft gör att man är så skönt trött på kvällarna men ändå kände jag mig riktigt utvilad när jag kom hem. Perfekt uppladdning inför den sista månaden på jobbet. Om exakt en månad jobbar jag nämligen min sista dag på PwC och den 22 april börjar jag som skattehandläggare på Skatteverket.

Inga kommentarer: