onsdag 23 januari 2013

Hot stone massage

Idag bokade jag tid för en behandling hos Annette på Gamla stans spa & salong. Jag bläddrade igenom hennes broschyr och valde det som verkade allra mest avslappnande och då blev det en Aromamassage med varma stenar. Det står så här i broschyren:
 
"En helkroppsmassage med valfri varm aromaolja och varma stenar. Stenarnas värme mjukar upp Dina muskler och skänker djup avslappning. Ansiktet rengörs och massage av ansikte och decolletage avslutar Din behandling."
 
Låter det inte hur underbart som helst?! Måndagen den 4 februari ska jag dit och jag längtar verkligen. Jag ska tydligen få låna morgonrock och tofflor och efteråt ska jag sitta kvar en halvtimme och dricka te och bara ta det lugnt. Om jag inte blir avslappnad av det där då vet jag inte vad som ska göra det.

Inga kommentarer: