fredag 9 november 2012

Lyx

Idag lyxade jag till det rejält med en ansiktsbehandling på Gamla stans spa & salong. Jag hade tänkt att det skulle bli en perfekt avslutning på en tuff arbetsvecka. Riktigt så blev det ju inte men det var otroligt skönt iaf. Sara går regelbundet hos Annette och när jag var där för att köpa en kräm till Sara passade jag på att boka in en tid. Jag var hos henne på fotvård en gång i somras och när jag kom dit kom hon ihåg mig, vad vi hade pratat om och till och med vad jag hette. Helt makalös kvinna.
 
Jag fick med mig några prover som jag ska använda de närmaste dagarna för att inte bråka med huden och använda för många olika produkter. Sen får vi se om jag tycker att det har gett några resultat. Men det är egentligen bara bonus för mig. Jag tycker nästan att det viktigaste är själva stunden där. Det är ren avslappning och det kan jag verkligen behöva då och då. Jag skulle vilja unna mig sånt här lite oftare för det är verkligen värt varenda krona.

Inga kommentarer: