måndag 29 oktober 2012

Helgen som var och nya helgplaner

Jag har alltid trott att man skulle bli visare med åldern. Fredagens beställning av shots en kvart innan stället stängde bevisar dock motsatsen. Ganska onödigt. Behöver kanske inte tillägga att lördagen inte direkt kommer att gå till världshistorien som den mest produktiva dagen i mitt liv. Men det var helt klart värt det för det var verkligen en grym kväll med härliga tjejer.
 
Men det är historia nu och det är en ny vecka som gäller. En fyradagars arbetsvecka dessutom, inte helt fel. Det är ju alla helgons dag i helgen och därför är vi lediga på fredag. En långhelg vill man ju gärna hitta på något extra och det ska jag verkligen göra i helgen för jag ska åka till Åland och hälsa på Malin. Ska bli jättekul att träffa min favoritålänning igen. Vi har inte setts sedan i april så det är verkligen på tiden.

Inga kommentarer: